Wednesday, April 27, 2011

TaLaM BeRmUkA-MuKa

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI WAHAI PERANTAU
       [sapa pulak jadi perantau ni??] 

huhu..aku jadi burung hantu pagi ni. never sleep!! hahaha.. gara2 nescafe aku jadi cm ni.tapi xpa, organic chemistry punya pasai. aku merelakan diri yang x sekuat ini..huhu[skema nya ayat]. la ni aku study dah xmsuk.so,aku mngarut kat sini sementara nak tunggu azan subuh. :)..  aku harap apa yang aku study dari semalam sampai ke pagi ni melekat la dalam pala otak ni haa... tolong lah lekat wahai alkane,alkene,benzene,toluene,alkyl halide,amine n ketone!!! penangan OC ;) miss suriati,saya dah study ni miss,miss doa la kat saya bgi bleh jawab..he3..[bajet miss dengaq].


hah!! kat sini aku nak meluah kan rasa dan isi hati aku..[xhabis2 dengan luahan perasaan].lantak la!! ada aku kesah.

koranggggggggggg!!!!!!!!!! korang pernah dengaq x pekataan dulang????? alaa dulang tuu...klu oghang kedah depa panggil talam. talam yg org dok letak cawan nak p bagi kat tetamu tu...haaaa... hampa kenai x??? cebayang2.. sapa kenai sila angkat lappy..[sengal btoi]. klu aku cakap orang macam talam hampa kenai x???? sapa dapat A dalam BM konfirm dia kenai kan???? haaa...... cam mna yang dikatakan orang macam talam tu???
                                             

<----- macam ni ka???

hahahahah........xbtoi ka aku ni?? ada ka plk kata manusia macam talam ni..ish3..xpatut...ok!! homo sapien punya perangai macam talam bleh terima x?? maksud aku anggota badan dia macam talam??? hadoi...bebelit2 la aku ni. klu cakap straight to the point pon bleh what.......... haa...actually aku nak cakap pasai satu simpulan bahasa ni. ntah dari mana aku jumpa ntah. huhu..rasa cam dalam hutan.. ngee~~~

TALAM DUA MUKA[ klu aku,aku cakap ja talam bermuka2]..perosak bahasa btol.. btoi la kan talam ada 2 flat surface[cuba pi kira talam mak ampa kt dapuq tu],lebih pada 1 bleh la sebut mcm tu.. ;)

apa mksud nya? hmm...dalam bahasa ringkasnya,alaaa orang yang suka mengata kat org ni. dia p kat org tu dia kutuk org ni.. dia mai kat orang ni,dia kutuk orang tu. hampa paham x?? klu x paham hampa buka la kamus sendiri..he3.. baguih ka jadi org talam dua muka ni???? syoq ka??? apa kelebihannya??? bleh share ngn aku x??? mai la sket ilmu menalamkan muka anda tuhhhhh............................ :p........................orang yang macam ni pada pendapat aku laa kan,bajet bagos jaa!!!! pada hal habuk pon xdak!!!!!!! adakah anda sebegitu rupa????? hmm...dulu hang kutuk gila2 org ni, tapi sekarang hang bekepit macam belangkas. dan hang pon buat lagi perangai tu kat orang len pulak. kekadang nampak mcm ang nk pulau dia. tapi sekarang???? hmm...apakejadahnya?????. haaa....ni la kot perangai manusia. [mintak dijauhkan lah dari keturunan aku]

haa..lagi 1... aku x kisah pon klu nak angkut balatentera. tapi tolong la hormat org laen. minggu xm kotttttttttttt..........aku taw la hampa dah pandai.x study pon xpa. bagi la chance kat orang yang bodo cm aku nak study. naaa???? klu nak  ngutuk aku pon p la ngutuk kat tempat laen. weii!!!!! aku dengaq laaaa... alaaa klu stakat speaking BI karat hampa tu aku x heran. sebodo2 aku,aku paham jugak perli hampa tu. sudah la wei!!! bawak btaubat laa. bawa la haluan masing2. aku dah xnak peduli. hampa jangan kacau aku sudah.hampau ganggu ketenteraman aku mmg hampa silap laa. klu hampa dok dngaq benda pelik yang aku bwt tu,xpayah la bwt2 tnya pasai apa noo??? ampa nak mati terkejut sakit jantung pon aku x kisah.. ok???!!! hahahahahahhahaha......

hmm.. manusia klu dah berperangai talam ni?? lindung macam mana pon last2 orang taw jugak.

hang nak sembunyi macam talam ni ka?????


xpayah................orang taw jugak hang tu talam............... :).................... lawa yaa talam. pinjam bolehhhh?????


wahai manusia dan juga diri aku sendiri. beringat lah kita x bleh selindung macam gambaq talam kat ats tu. ALLAH NAMPAK KOTTTTTT.....ALLAH DENGAQQQQQQ......

mintak maaf la wahai pembaca.bahasa aku kat sini terlebih kasaq sket. aku gerammmmmmmmmmmmm sangat. disebabkan aku mengamal konsep PEKAKKAN TELINGA,BUTAKAN MATA DAN BISUKAN MULUT, so aku luah ja kat sini. daripada aku dok beban pala otak aku ngan benda bodo ni.
huh! puas hati......MINTAK MAAF BANYAK-BANYAK


p/s: tolong pergi jauh2 orang yang macam ni

p/s: my fren,aku sokong ngn BJ tu..he3..

0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template