Monday, April 25, 2011

bi ca ra ha ti

ASSALAMUALAIKUM

actually aku x tawu nk conteng apa..he3.. dalam keadaan serabut + sedih + homsick aku jadi sawan sekejap.. :)

yeahh!!! dah berlalu 5 paper of final exam. huh! sangat la mencabar nk tempuh 5 paper berturut2 selama 5 hari.hadoiii!!!! tuhan ja yang tawu apa perasaan aku ktika ni. aku hanya berserah pada mu YA ALLAH. tinggal lagi 2 paper. tapi semua subject yang sangat HANDSOME dan aku ''sangat suka kan nya''. tuhan ja yang mampu membaca isi hati aku ketika ini. gembira dengan berlalunya 5 paper tersebut. tapi takot dan seram menantikan hasilnya.


'' YA ALLAH HANYA PADAMU KU MEMOHON DAN BERSERAH. KAU LAPANGKANLAH DADA KU UNTUK MENEMPUHI CABARAN INI. KURNIAKANLAH KHABAR GEMBIRA DAN KEJAYAAN DUNIA DAN AKHIRAT KEPADAKU. SESUNGGUHNYA AKU REDHA DENGAN TAKDIRMU ''


nak emo sekejap....

terngiang2 kat telinga bila mendengar kata2 semangat yg sering di beri. ''kak ngah boleh buat''.. ''ko bleh bwt fida''.. ''awak bleh bwt''..chaiyok!!''.. ya aku berterima kasih kepada insan yang selalu berada kt sisi aku..huhuh!!!!! anda semua pembakar semngat saya.. :).. tiada emas dan permata nak balas pengorbanan hampa semua melainkan hasil usaha aku sendiri. BERJAYA!!!!.. perkataan keramat ni la yang aku takut if x dapat nak tunai kan. aku merasakan sesuatu yang akan diterima lepas ni bukan yang aku minta dan ingini. ya allahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!  mohon dijauhkan dari segala khabar dukacita.
kepada insan2 ini. saya sayang anda semua!!! sayang sangat2!!!

terimalah:
warkah berlagu haru


huhu..ter emo lebih plk aku ni. :)
memang sentap la mak ooii xm kali ni. rasa macam nak tertungin jaa. hmm.. lead pensel pon dah nk habis, dakwat pen pon dah nak kering. ni gara2 jawab exam laa.. habis semua..hahahha!!! ahhhh!!! sudah2.. merongeng x kena gaya. ko study lagi bagus fida.. :)

p/s: mak ayah,masa dok melalut kat sni.kak ngah tengah belek tiket bas taw.[nampak sangat nk terBALIK]

p/s: kepada yang selalu disisi telinga,walaupon anda jauhhhhhhhhhhh nun disana.thanks yaa.. :)..LOVE YOU ALL SO MUCH..


 <<<<<babai>>>>>

0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template