Friday, April 29, 2011

hey KAU dan UNGKA JADIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

entry ni mmg aku tuju untuk kau pompuan2!!!!!! UNTUK KAU POMPUAN................

hey!!! mak korang ni xpernah ajar kew cm mna nak hormat orang???? psal macam ungka ja masing2??? KURANG AJAR NAK MAMPOS.
wei,tolong la berdisiplin sket.. korang sedar x korang tu punghuni yang MENUMPANG. BODOH!!!!!!! pesal kurang hajaq tahap cipan sangat??? kepada ungka2 yang bernama A_N, I_ _A n T_Q_!!!!!, korang jangan bajet bagos ok. korang tawu x apa padah nya korang buat macam tu kat aku??? aku xmarah, tapi ALLAH marah ok. aku bkn nk kritik tanggungjawab korang kat allah,tapi sendiri ingat laa...klau asyik nk menganiaya orang, x guna korang sujud kat allah taw. UNGKA,KO PAHAM X????? mak korang pernah ajar x?? klu x pernah ajar mmg patut pon jadi macam ni.


aku x taw nk cakap macam mana lagi perangai korang ni. sedar r sket tengah exam kot. aku taw korang bdak yg selalu dapat dekan dan berimpian untuk dapa 3.7 pon. macam ni ka attitude orang yang menginginkan kejayaan tu????? klu dapat tu alhamdulillah la. tapi klu x dapat tu renung2kan lah kesilapan diri.

mulut bau busuk sebab x gosok gigi aku x kisah sangat. tapi klu mulut busuk bau longkang ni aku sangat kisah!! mulut terbuka luas macam kolam kmbahan kat depan tu. korang nak kew aku buat coliform test kat mulut korang tu???? confirm x cukup petri dish nak membiak segala E.coli, Klotridium Botulinum bagai. betapa banyaknya bacteria dalam mulut tu..

wei pompuan!!!! aku x sangka sebusuk tu perut kau. daging kau x semerah DFD condition. memang  betul kata azrin kamaruzzam tu yang kau mmg susah nak say sorry.  aku mmg sokong dia 150% sekarang. aku taw ko dah banyak tolong aku thaks a lot. n sorry banyak aku memeng nak kutuk kau skarang.

mak ayah aku x pernah ajar aku besikap kurang ajaq macam ni. tapi aku bukan nya jenis nak bising2 macam UNGKA. melompat,melalak ke sana kemari. ni ja kertas buruk untuk aku luahkan perasaan dan kasi pada kau UNGKA. malam ni last aku nak tengok muka kau kat dalam bilik ni. so, xpa laa...esok ko pon nk blah dah kan??? pergi la pompuan..................... aku pon panas gak dok dalam bilik ni. aku rasa umah kita ni dah penuh ngn setan2 yg di laknat allah. sebab tu la aku selalu pegang quran untuk mengelakkan aku dari terjebak ke lembah setan ni. aku takot..

ungka girang besama kawan2


hey UNGKA jadian!! tolong tutup mulut ko sket. BUSUK MACAM AIR KUMBAHAN..aku x tahan... :)

aku mengharap sangat ketua UNGKA korang bukak page aku ni n baca untuk anak buah dia. SORRY BANYAK2 OK!!

p/s: along talam dah kena sumpah jadi ungka..he3..

p/s: sorry bahasa terlalu kasar sbb dalam keadaan emo

p/s untuk UNGKA JADIAN: hope u all can change ur attitude. apa la naseb housmate korang next sem klu ada ungka dalam rumah.. ish3... aku x cakap aku pandai, tapi xguna jaja merata nak berjaya,sedangkan hati penuh nanah. harap2 dapat la jadi DOKTOR yaa.. sebab aku tau kau punya impian. besaq tertulis kat whiteboard tu.. jadilah student MEDIC yang hormat pada kawan seangkatan taw. jgn jadikan kawan kau senaseb ngn aku. jumpa UNGKA selalu. naseb baek la UNGKA JADIAN ni muncul diakhir sem. ALHAMDULILLAH..


""KAWAN""....

JADILAH WANITA YANG MEMPUNYAI HATI SECANTIK WAJAH, JADILAH WANITA LEMBUT TUTUR KATA, SELEMBUT COTTAN. JADILAH WANITA YANG BERBAU HARUM DISIMBAHI AIR MAWAR BUKAN AIR KUMBAHAN.. :)

0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template