Tuesday, April 19, 2011

rasa x larat + letih bertakhta di sanubari


ohhh!! final exam..mengapakah aku patut berjumpa dengan mu pada waktu yang sangat singkat ini.kurang 48 jam aku akan berdating dengan mu wahai kekasih yang tiada dihati..he3.. ngekk betoi la aku ni.. macam x leh trima kenyataan palk yang aku skarang ni as a student..huhuhu.. ya3!!!! aku sedar aku STUDENT. kena berkorban demi masa depan.YEAHH!!!! hish! gegeh btoi.

actually aku tengah study skrang.tapi ttba mata aku macam nak tertutup dah.untuk mngelakkan c eye aku ni layu,aku cinteng2 la kat sini. ngee~~~ CTU211..hadiehh!!! lemah semngat. subjek ni macam sejarah.korang taw la kan aku pnya sejarah macam mana kan???? hancus!!!! baca 1 muka surat tersengguk kat meja. apa la aku ni. buruk bbenor perangai. hadoi!! bila la nak habis baca fida ooii klu ang asyik dok menconteng kat sini. :).. sat2,saya ngantuk wahai hati. he3.. pekejadah aku ni.. tawu la ngantuk pon,x payah la bwt dialog sengal cmtu.

erm!! nak conteng apa lagi ekh???? :)


haaa!!!! conteng pasai apa yang aku bwt hari ni. boleh x??? hari ni aku study cm biasa.cukup jam aku date ngn bantai..huhu.. bagus x camtu??? ish3..anak betuah. after zohor,pegi jumpa mdm mardiana untuk kemahiran insaniah. makkkk aaiiiii!!!! lama bbenor haaa.... sampai pukul 6. macam macam la aku kena soal ngn mdm ni.he3.. habis la aku bantai cerita. kata kemahiran insaniah.cakap laa. pokpekpokpek!! he3..macam sembang petang tuhhhh,, :)

release la sket tension study bila bleh bersama geng2 sengal aku.he3..[maaf ya kawan2].

huhu...study2... ustaz ada bagi 1 set soalan katanya, " ni soalan saya antr kat shah alam,xtawu la diorang nak ambik ke x soalan saya buat ni".  adakah itu soalan ctu211 yang akan ditanya nnti. soalan tu sangat lah susah ustaz. ustazzzzzz!!!! cakap la terus terang. soalan tu ka yang nak masuk exam sbenaqnya??????? tolong la ustazz... yang aku dok merayu kat sini macam la ustaz ahmad baktiar tu nak dengaq ka.... ustaz ju yang comel, tolong la dengaq rayuan ni.. huk3.. terdesak ni ustaz.. bengong la aku ni!!!!!!!!!!

baca statement kt ats tu, sila lempang laju2 penulis nya.. ;)

ok! lagi 1 hal..boleh x aku nk cakap if kite ni tinggal 1 bumbung tolong la hormat antara 1 sama lain. ya laaa..aku bukan nak penghormatan mcm princess,tapi tolong la fham. aku nak study jgk. aku xkisah pon klu nk pasang lagu mcm disco,tapi jgn bagi aku dengaq sudah..he3.. klu pasal komen hentak2 barang,cmpak2 barang tu dah mmg habit aku.nak bwt cm mna????.. yang nk tersa tu pew kes??. whatever laa.... malas aku nk layan.aku dah xnak ambik tawu skarang sebab aku nk focus dengan exam..acewwwaahhhh!!!!!!! yaka focus??? huhuh..INSYAALLAH..

huish!!! jam ni begerak x tunggu aku langsung. now dah 3.19 am. mata aku pon dah sakit.baca ctu pon dah x masuk lagi. soooooooooooooooo!!!!!!!! kita enjoy.............tido :).

aku rasa ni pos terakhir before exam. hopefully sspew yg baca entry ni tlg doakan kejayaan aku dlm final yaa. n mintak maaf bbanyak if klu ada yg terasa ngn post ni. ini sekadar luahan hati dan perasaan. yang mmg ada kaitan dengan yang hidup dan yg mati..he3..[statement sasau mngantuk]. dush>>>>... weng btoi aku ni.

GOOD LUCK FOR FINAL FIDA!!! CHAIYOK!!!! U CAN DO IT!!!!
BISMILLAH HITAWAKKAL TU'ALLAH,LA KHAULAWALA KHUWATAILLA BILLAH HILA'LI ILA'ZIM. AMINN..

0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template