Friday, April 22, 2011

he3... :)

huhu..sorry bai termungkir janji. gatai sungguh tangan ni nak menaip.[bosan tahap gaban bila petang2 cm ni]

ok..rasa cm nak ungkap kisah dulu2. sebab apa? ttba nak imbau kenangan silam ni???...[dibiarkan tanpa menjawab] ngee~~~

KARTUN???? wahhh best nya kalau bosan2 cm ni boleh layan kartun..he3..[besaq gedabak pon lyn kartun]. huhu. aku teringat pasai kartun sbb 1 malam ni aku sembang2 ngn hamba allah ni,ttba dia sebut pasai kartun. dia selalu ngata aku sebab aku suka tgk kartun. ;). yelaaa.......saya cm budak2 tapi sebenaqnya dah bleh jadi mak budak.

sembang punya sembang.. yg aku nak gelak nya hamba allah ni lagi la suka tgk kartun. lagi taw mcm2 kartun. kartun yg dia sebut semua aku xtaw sngat. huh! nampak sangat awak tu SUKA TENGOK KARTUN. WEKKKKKKKKK!!!! haha.. otak pon mcm kartun..hahaha..opsss!!!! terkutuk plk. elehhhh!!!!! sebelum ni xmau ngaku konon. ''eh! saya mana tengok kartun''..huh! hampeh.. :).. lagi advance pada aku. [haisyh! over sangat aku ni]. tipu laa.....xtengok krtunnnnnnnnn........ hiburan paling best x tengk? hmm.. mmg rugi..hahahha..

kartun! saya rindu sama anda semua. bilakah kita dapat bersua agaknya???? [poyo nk mampos!]


cuba kira berapa banyak kartun yg saya suka:

                                   1. toy story 1,2,3
                                   2. shrek
                                   3. up
                                   4. cloudy with a chance of meatball
                                   5. chibi maruko chan
                                   6. chin chan
                                   7. yoki
                                   8. bola kampung
                                   9. pingu
                                 10. tom & jerry kid


huhu..klu ikut nak senarai mmg xcukup space nnti.

TARAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!




kartun paling best. penuh dengan nilai murni ;)

                              
haa!!! sapa ntah suka kartun ni??? tekedek kedek jalan.. :)
  


along,angah ngn adik. klu ada chibi kat tv mmg x beganjak



hahahah!!!!

entry apakah ini. kebosanan tu sangat teserlah yaa


p/s: entry kanak2, so kanak2 ni la contoh kartun yg menarik

p/s: ANDA  jalan macam pingu.hahahahah.. maaf yooo..melawak ja.... ;)


0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template