Sunday, April 17, 2011

ExAm FeVer

selamat petang!
yoyo!!! whats up bebeh!!
dalam dok sibuk2 study,sempat lagi aku buat pengakuan berani mati kat sini..he3..
bosan nya........  ok! merujuk perkara di atas,saya di sini ingin menceritakan sedikit sebanyak tentang apa yg tersirat disebalik title entry ni.

badge apakah ini????? haaaa............ sebenaqnya aku nak ignore benda alah ni masa time2 genting ni. EXAM TIME!!!! percaya x??? tolong la percaya. benda alah ni dah buat aku lalai dan leka.

tolong la support. jangan dok perli pulak.ya laa...aku tawu aku memang addicted ngn benda alah ni. tapi aku nak baling jauh2 nafsu tehadap FACEBOOK buat seketika. mak cakap " kak ngah jangan dok ghalit nganga facebook jaa"..he3.. baek makkk.. :)

maybe untuk seketika jaa..pasni aku kembali. kesian my love frens kat fb ni. nnt tertnya2 pulak mna aku menghilang..huhuh!! ada ka orang nak ingat kat aku ni????? aahhhh!!!! x kisah laa.. yang penting aku nak xm skarang, so AFIDAH HAZIANI BITI RODZI, AS1163A1,  tolong bawak bertaubat. ang kena ingat pesan mak ngn ayah.OK????

APAKAH INI SESUATU YANG BENAR?? WAIT AND SEE KEBERHASILANNYAN

p/s: ****r, jangan cabar saya! saya akan buat. i will do it!!!! tengok laa. muhahaha...support please.. ;)                

0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template