Thursday, June 23, 2011

serabut bagai???

hai!!! selamat pagi anda semua.....

ok! hari aku akan berdating untuk kali ke 2 dalam minggu ni..  TEST FOOD UNIT OPERATION. kepala aku sangat lah serabut. waaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! tulun2....


         nak power! nak power! nak poer macam power rangers tu...=)

tengah sibuk-sibuk study sempat lagi aku menconteng kat sini. actually aku ada klas csc134 skarang. tapi lecturer x masuk. so, ambik kesempatan menaip kt lab ni =).[sempat lagi tersenyum] masing-masing mcm dah x larat nk study. insan kat sebelah aku ni sibuk berfacebooking.dia ada lah cik jazmina jamaluddin. sebelah kiri aku ni cik nadia, miss ni klu bab study ang serah kat dia. ngadap buku dan nota 24 jam. nunn dihujung sana cik najihah. aku pn x taw dia dok bwt pa. ngadap pc gk rasanya. bila aku paling ja blakang,kkwan aku sibuk menelaah sambil berhibur ngadap  pc. hargh!!!!! rupa2 nya aku ja yg dok berfoya2 sorang2. apa nk jadi fida??????!!!!

huhuhu....anyway aku nk ucapkan gud luck untuk semua kkwan aku yg nk ambik test pkul 12 stgi.. semoga kita dapat jawab dengan penuh ketenangan AMIN..

ya allah..permudah kan lah jalan kami dalam menuntut ilmu pengetahuan.tenangkanlah hati kami dan lancarkanlah perjalanan dalam menempuhi setiap dugaan mu. kami memohon agar kau permudahkan lah kami dalam menjawab soalan2 test sebentar nnt..amin
 

sir shahrimi...bagi soalan senang2 yaa...tolong lah kami.kami murid baru belajar.. ;) ok sir??!! kasihanilah anak murid mu..[bajet sir dengaq]. haish!!! sudah2. stop taiping! study...........................................

p/s: awak tlg bwt kerja,nnt saya potong gaji.
p/s: kkwan moh lerr kita sambung study[padahal aku pon x study]
p/s: mak ayah,kkwan dan awak tlg doa kan saya ok?? tq. saya sayang anda semuaa




0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template