Sunday, June 19, 2011

selamat untuk semua

huhuhu...terasa letihnya badan ini...
study csc134,poning pala den... *-*

assalamualaikum dan selamat petang kada muslimin dan muslimat sekalian. ;)

kita mulakan tulisan dan coretan ini dgn ummul kitab AL-FATIHAH. sedekahkan kepada arwah wan,tok,bang cik syawal,bang eii, pak lang,mak lang dan seluruh kaum kerabat yang pergi mendahului kita.

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

hurmm.. hari ni 19 jun 2011. waahh!!! cepat nya masa berlalu. i'm quite busy with some work n the real life as a student is starting.. chilll!!!!!!!!! :) haa....sebelum terlupa disini saya ingin memohon maaf kepada seorang pensyarah yang sangat baek hati lagi cumil krana x dapat nk attend majlis persandingan beliau. beliau adalah EN.MOHD SHAHRIMI BIN HASHIM yg mngajar ktorang subject food unit operation n food preservative. maaf sir. anyway..saya mendoakan kebahagiaan sir dan isteri. SELAMAT PENGANTIN BARU. memandangkan rumah sir sngat la jauh nunnnnnn di rawang sana n ketiadaan transport so kitorang terpaksa batalkan hajat baek kitorang ni..he3..

rezeki nak menjenguk rumah sir shahrimi terkubur sudah. tapi xpa,insayaalah ada lagi sorang lecturer ni akan mendirikan masjid. alhamdulillah,akhirnya "papa" kami akan menamatkan zaman bujangnya xlama lagi. semoga berbahagia EN. MOHD HILMI HASSAN. lecturer microbiology dan food hygein and legislation.

rinduu....rindu serindu rindunya...........................................[apa kena aku ni?] hahahaha (✿ ♥‿♥)

ya saya sekarang dalam keadaan kerinduan yang teramat sangat. rindu pada mak ayah kat kampung. rindu pada kawan kat kampung n seluruh malaysia. saya juga turut merindui awak yg jauh nunn kat kedah bersama mak ayah saya. huhuhu..awak bila nk datang sini???? he3..[ngada2]. rindu ni xkan terubat selagi insan-insan ni xberada di depan mata. waaaaaaaa.......[touching2] ok!! saya hampir telupa. SELAMAT HARI BAPA untuk ayah tercinta EN.RODZI BIN YAAKOB. semoga ayah di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki. terima kasih ayah kerana selalu melayan kerenah anak ayah yg sorng ni..he3.. kak ngah selalu ngada2 ngn ayah kan????...=) [tersenyum sorang2]. terima kasih ayah atas segalanya. ayah sumber inpirasi kak ngah. nasihat ayah,kata2 semangat ayah kak ngah ingat sampai mati. insyaallah.

ayah....boleh ambik kak ngah kak sini x setiap ujung minggu??
ayah....kak ngah lapaq durian n burger sedap tu, boleh ayah belikan??
     [soalan yg aku tahu ayah x dapat tunaikan saat ni]

ayah....ayah boleh kan doakan kejayaan kak ngah??
ayah....ayahkan org yg paling baek yg pernah kak ngah adakan??
     [ayah x pernah lupakan aku,tu yg aku pasti]



˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
saat ni aku menangis sendirian
˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙


ya allah.. panjangkanlah kedua umur ibu bapa ku sesungguhnya mereka permata hati ku. pelihara dah kasih kan lah mereka sebagaimana mereka mengasihi ku sewaktu kecil dahulu. ya rahman ya rahim, berikanlah rahmat dan hidayah mu kepada kedua insan yang aku sayangi ini. berikanlah kesihatan yang sempurna untuk mereka beribadah kepada mu. amin ya rabbal alamin.


p/s: along,adik..cepat2 la baek demam campak tu yee
 p/s: awak, tlg cas beteri hp segera. ok??

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
˙tenang seperti pokoyo ssudah menangis meluahkan perasaan

0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template