Monday, March 7, 2011

bErDiAlOg LaGi

muka tetiba jadi ceria bila tengok "sweety mom,calling"

saya: mak,ni kali ke-5 kak ngah mintak permision..he3.. boleh x???

mak: apa yang boleh nya ceq??

saya: boleh la mak.... :) [sambil tersengih]

mak: kak ngah ni, boleh apa?? nak kawin ka?

saya: ish mak ni. awat teringin dah ka nak menantu.. hahaha[ gelak besaq]

mak: habis tu permition apa?

saya: senyum sorang2.pastu gelak lagi..he3...mak tanya ayah taw. dia bagi ke x?? naaa2??

mak: hai!! budak ni... xpa la..balik la..haa..rindu ekkk??? bukan sebab tutttt kan yang nak balik sangat tu..

saya:  yeay!!!! mak pandai...betoi la tu mak..kah3.. mesti mak penat layan kak ngah..huhu..tq mak.. ;) [senyum sampai telinga]


   habis sudah.....sengal punya entry...

0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template