Friday, March 4, 2011

Zaman Kanak2 REBINA

aaaa.... ttba rindu zaman sekolah..pa pasai aku malam ni??? bukan ka aku dulu orang yang paling x sabaq nk kluaq dari sekolah..hoho!! nk masuk u cepat2 la, keja sekolah x larat buat la, letih la tiap2 hari kena nek bas  p  n balik .. 13 kilometer kot dari umh..huhu.. matahari x kluaq lagi,aku dah tepacak kt tepi jalan.. :).. rindu plk.. tiap2 pagi msti sarapan karipap ngn donat + ayaq masak bersama ayah tercinta kt tepi kubur tu.SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN JITRA.. mizz u!! huhu..

actually aku rindu kawan2 aku sangat2.lama dah tak jumpa. rindu sangat2,bila bleh aku jumpa hampa semua????..masing2 dah dok jauh2. cuti pon dah x sama. tunggu salah sorang kawen kot baru nak jumpa hampa kn?? eh!! sape nk ambik turn dlu??..kah3.. :)

yan,fizah,ain,lida,huda,jannah,atin,farhanis,dilah,tasya,nadia,aiman,abu,saddam,
yat,siti,aton,saibah n laen2.. huhu.. ni la kawan2 aku yang paling best skali kt skolah. happy slalu walaupon dalam kepala otak mcm2 masalah.

kat cikgu rindu gk. cikgu rahimah yg menggalakkan student nya bercinta masa skolah..huhuhu.. ustazah ismawani, ustazah paling cun yg suka bletiaq kt 12 orang bbdak pompuan dlm klas 5 opal. thanks ustazah,kami dah jadi orang skarang.. :).. teacher nawal,''saya masuk klas ni mcm masuk kindergaten'' x tahan aku dengaq..hahahha...

bebudak klas 5OPAL suka makan.sebab tu la semua tembam2 belaka... :)....hari khamis tiap2 minggu kami akan bawak makanan dari umah.makan sekali dalam klas ramai2.dah macam adik beradik. pizah '' aku bawak nasik goreng'', abu''aku bawak jus buah naga''.. garam belacan pon kami bawak pi sekolah sampai ajak cikgu join sekali makan..nyum3!! sedap nya..aku selalu kenyang.cm mna la aku x sayang ampa semua ni!!!!. teringin nak masuk zaman sekolah balik.

rindu nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

suka duka kami lalui bersama,yang x berkemampun kami tolong setakat yang mampu.aku x pernah jumpa kawan2 yang sangat prihatin macam bbdak klas aku. SAYANG AMPA SEMUA..

apa yang kita lalui dulu,ttp dalam ingatan.pahit manis perjuangan ttp kita rasa bersama. aku sangat bbangga cz sume bdak 5 opal xdak yg mnganggur. sume further study kat u. selamat berjaya untuk semua.aku selalu mendoakan kejayaan kita bersama. love u all so much.

warga 5 opal tercinta


gadis2 5 opal

study sama2...



rindu nya kt budak 2 orng ni!!!!!

atin & huda: kalau ajak gelak cukup mau.

ni contoh kemesraan bbdak kelas aku :)
(video khas untuk kwn2 ku,tgk kt link ni.)


FRIENDS FOREVER!!!!!!!!


0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template