Saturday, February 19, 2011

penat+LETIH+tension+MARAH

dah lama x merapu kat sini...huhu busy nk mampus..xtawu nk conteng apa.just nk mlepaskan perasaan yang tengah serabut bak kilang perabut buruk. quiz, test, handle program, ikot program, meeting.ni la yang akan aku hadapi minggu ni. xbuat lagi pon dah rasa penat. nasib2!!!!!.. owh!!! tuhan..... berikanlah aku kekuatan. sepanjang minggu ni aku asyik tido lambat.pastu pegi kelas bengong-bengong. meja klas jugak la jadi bantal aku.lecturer bebel2 kt depan,aku yg kat meja ni dah sampai paris... ;) hadoi!! tapi apakan daya,aku ni just student and orang bawahan yang terpaksa ikot semua kehendak orang atasan. walaupun aku dalam keadaan serabut selalu,tetapi ada orang yang x jemu memberi semangat. MAK AYAH..tq..kak ngah sayang mak ngn ayah. bila penat + tension, mesti hati aku akan pulang ke rumah. "mak ayah,kak ngah nak balik". ni la ayat yang aku selalu ckp pada ayah ngn mak..huhu..kerinduan jelas terpancar. mak ayah la yang jadi ubat ku. kepada sesiapa yang selalu dengar rintihan aku,thanks alot. i need all of you.  


SAYANG SEMUA!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template