Friday, February 25, 2011

MAKAN TIME!!!


huhu..dah banyak hari x mengomel kat sini.
assalamualaikum..:)

busy ngn test and program sampai x sempat nak melayan perasaan sendiri..huhuhu..sejak bila aku pandai melayan perasaan ni????..huh!! saya actually lapar burger. tapi saya x dapat burger malam ni sebab pegi makan kat tempat laen.sape nk belikan burger untuk saya??? huhu!! saya x dapat burger,tapi saya dapat tomyam.nyum3!!! naseb bek sedap. kuar makan ngn my lovely housemate. happy!!! huhu..gelak2 sambil tengok tv cite saka jentayu. dah lama x tengok tv, kepunan!. thanks tiqa sayang. 

*tiqa yg bnyak mngomel
*syikin with her boyfren
*bella yg tension ngn jus nenas nya
*aku yg hanya tersengih melihat telatah kanak2 rebina ni.
hilang sket bengong2 aku ni klu dah bleh senyum sampai telinga. :)


sedapnya..teliur sudah...


0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template