Sunday, February 26, 2012

its means something

telefon berdering lagi~

aduhai putri ku sayang
aduhai putri ku sayang
putri ku sayang
putriii
lembut mu x beerti, kau mudah dijual beli
kau mampu mnyaingi
lelaki dalam berbakti...~~

xtaw apa perasaan aku sekarang??
when pickup the phone, nothing to say, nothing to comment. yes! sometimes i laught like crazy. but, it just me. not him. he commented me to be serious person. that mean he want me to change my attitude. i accept it but not to change it cz it was mine!! 

i want to be myself!!!!!!!!! understand. does't want to be a hypocrite person.

"don't said it loudly". every time i'm talk, you will say the same sentence. why???? nothing to comment right now. i'm living this night for you to think about that " u can find someone better than me". 


rasa nk nangis, tapi air mata x mgalir. 

ya allah, jika ia benar utk ku dekatkanlah hatinya dengan hati ku.
jika dia bukan milikku, damaikanlah hati ku dengan ketentuan mu.


kamu sangat baik untuk aku. mungkin bkn aku yg sepatutnya mengantikan tempat dia. apa pn yg terjadi, aku hargai segalanya. engkau satu2 nya insan yg mmpu bertahan dgn sikap aku. mungkin ini smua angkara sikap aku yg bwt kau berubah. ya allah ampunkan dosa aku. mungkin itu adalah petunjuk DIA bwt kita. 




p/s: if YOU reading this entry, please forgive me for everything.

p/s: YOU are always in my mind.

0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template