Tuesday, September 20, 2011

A note for you....

Malam ni aku sakit kan hati dia lagi. Apa kena dengan aku sejak dua menjak ni???? PMS ka?..huish..mana ada.  Tak tau kenapa. Exam fever ka?? Kesian dia. Selalu terkecil hati walaupun hatinya memang kecil. Dia terlalu baik untuk aku. Tapi aku tak pernah hargai.
cakap tak pernah fikir perasaan orang lain
marah tak bertempat
marah orang lain,orang lain dapat habuan

 
Aku akui, semua tu sikap aku yang tak bergunaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!  Awakkkkkkkkkkkk maaf kan saya. maafkan segalanya. huk3.
.........Rasa bersalah yang teramat......

                                                                 Ikhlas dari Hati yang menyesal,
                                                                       Afidah Haziani





p/s: kepada yang bekenaan,jika terbaca tlg maafkan (diam2 taw)

0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template