Friday, January 21, 2011

Sepagi Di PTAR

walaupun dalam keadaan malas.aku bangun jugak untuk ke tempat yang dirancang. Aku,nadia,jiha dan wani menjadi pengunjung PTAR pagi ni. Misi utama,cari information untuk assignment CTU. tapi hampeh! satu habuk pon x jumpa.
Tekun mencari maklumat konon!!!  
                               
Bila dah cari maklumat xjumpa kami pon buat la keja laen. Jalan kan misi kedua tutorial FST209.huh!!! pecah kepala sebab xreti nak buat."Mintak maaf miss,saya x pandai buat mass balance nyer soalan".

FST209 time..huh!
Miss wani,tok guru kami :)
                         
...serabut-serabut...
Masa habis camtu jaa. aku ngn geng-geng ni kalau dah xdak keja nk buat,kami maen kamera handphone.  snap sana,snap sini.penuh memory hp aku. almaklum laa masing-masing "gil gam". Nadia dengan senyuman nya,Jiha dengan keayuan nya,wani dengan senyum sampai ke telinga nya. aku????... dengan mata yang kuyu. apa-apa pun seronok jugak begelak ketawa dengan bebudak ni.Hilang mengantuk aku.. :))
Cik Nadia,the talketive fren
senyum ja miss ni..      





0 comments:

Post a Comment

 

SukasSukies Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template